Vážení kolegové a kolegyně,

dovolte,  abychom vás pozvali na seminář s dr. Kennethem Mavorem, University of St. Andrews a jeho kolegy Evanem Bottomleym, University of St. Andrews, a dr. Lilian Smyth, Australian National University.Tématem semináře jsou výzkumy týkající se vlivu identity, a zejména identitní nekompatibility, na procesy učení, zejména v kontextu rizika zvýšené prokrastinace a dalšího chování podkopávajícího přístup ke studiu.

Seminář se zaměří na prezentace výzkumů dr. Mavora a kolegů mezi vysokoškolskými studenty. Účast na semináři bude přínosná, pro ty z vás, koho zajímá aplikace teorie sociální identity ve vzdělávání, ale také pro kohokoliv, kdo se angažuje ve výuce studentů a má zájem o odborně podložené poznatky týkající se podpory aktivního přístupu studentů ke studiu.

Seminář navazuje na přednášku dr. Mavora Social Identities for Learning, kterou můžete shlédnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=9Kw52ep0Jb4

Seminář se koná tento pátek 22.10. 2021 od 10.00 na platformě Zoom. Link na připojení: https://cuni-cz.zoom.us/j/92640948016?pwd=ODdMZkxpZTBYZm16ZXJ1eE5LUEMrUT09

V případě zájmu o účast, prosím o email na katerina.machovcova@pedf.cuni.cz, poskytnu vám předem texty, které budou podrobněji prezentovány a bude možnost klást dotazy.

Seminář se koná díky podpoře Fondu pro strategická partnerství UK. Proběhne v angličtině.

S přáním příjemného dne za organizační tým
Kateřina Machovcová & Irena Smetáčková